Escola de Princeses

Prunella Bat viu a Cottingley, un petit poble anglès, amb la seva gata Peony. Ha estat periodista durant molts anys i, després d'haver escrit llibres de viatges, manuals de cuina i de jardineria, s'ha dedicat amb molt d'entusiasme a escriure llibres infantils.
La millor escola per ser una autèntica princesa

La Vicky és un noia amb una pila d'il·lustres avantpassats i un escut familiar. Els seus pares i la seva tieta decideixen portar-la al Princess College per convertir-la en una princesa perfecte. En el fons, però, la Vicky vol ser una noia normal i ella i les seves companyes de classe no paren de ficar-se en embolics i ser castigades per la professora Middlepoint. La Vicky té a l'escola unes bones companyes de classe però en el fons, a qui acaba explicant tots els seus secrets és al diari.

Estrella Polar
Nosaltres llegim